Wednesday, December 7, 2011

Permulaan Berkajang Ceritera

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum and hye.

To start a journey,first step really does matter.rite?
To start a friendship,first impression really does matter.rite?
To start a blog,first awesome post really does matter.rite??

The question is, how awesome this first post will be?maybe not as awesome as me.!=..="(perasan nombor satu,kalah azwan haji ali.dem)

Ini blog kedua yang aku tulis.blog pertama dulu dibiarkan setahun tak berpenghuni..sebab yang paling berasas aku tak sambung blog dulu pastilah takut blog tak berpenghuni itu berpenunggu..haha.ok,tak lawak sungguh cik memira..terkadang ade satu saat dalam hidup yang pabila kita lihat balik masa lampau dan ingin sesetengah memori itu hilang..pofffff macam tu je dari ingatan,dari pandangan..lagipun blog tu bukan ade follower beriban pun smpai dapat duit naffnang juta juta lemon mcm si hamis jalika yang cun melecun itu, so aku kisah ape..;p

Biarkan ini jadi satu jalan baru
Jalan yang menyaksi senyumtawa air mata
Jalan yang akhirnya hanya pabila Izrail datang memanggil
Jalan yang beri ruang bersuara apa sahaja
Jalan yang bisa temani kala duka nestapa
Jalan yang buat hati jujur ikhlas kongsi cerita
Biarkan cerita hidup terlakar di jalan ini

Awesome tak first post ni?

aku tau tak.!sumpah tade idea.Dahla tibatiba puitis pulak minah ni,gilo ke apo,roh hantu sapo la ni yang menyerap masuk ke badan eden??haha

k,bye diari,nanti aku ade idea aku tulis.kihkihkih


Your Sincerely,




Cik Memira





No comments:

Post a Comment